Min tid är kommen

God Morgon

Ligger i sängen och förbereder mig mentalt för att ta blodprover om 50 min. Jag är så satans rädd för både sprutor och blod. De ska ta massa provet för att se varför jag mått så dåligt det senaste. Därför kommer dom behöva ta en hel del blod. Jag kommer dö eller svimma!!

Efter det ska jag hem, äta något och sedan åka till gymmet. Kör nog ben och mage idag. Efter det blir det stallet, får se om någon utav banorna är lediga. Annars får jag rida ut eller något. Hon stod igår för att jag hade så fruktansvärt ont i magen, jag hoppas inte hon är allt för pigg.

Önska mig lycka till hos läkarn!


Kommentarer
Elin & Loe

Lycka till, det kommer du klara galant! :)

2016-01-04 @ 07:51:18
URL: http://elinloe.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0