Time-Out

Gick typ ännu sämre idag, lite mindre pigg men hon lägger så mycket energi på att bråka när hon blir uttråkad. Hon skulle behöva använda den energin till lite samarbete istället.

Jag red väldigt kort stund idag då ridskolans lektioner började halv 5 och jag började rida vid 4. Men jag mina planer åt sidan och fokuserade bara på att få henne framåt i den takten som jag ville. Hon skulle stanna när jag bad henne och gå fram när jag bad henne. Gick bra tillslut. 

Imorgon kommer hon få vila för ska tillbaka till Ordontologen kl 3. Kanske kan vara bra med lite Time-Out från varandra en dag. Tar nya tag på Fredag! Kommer tyvärr få skippa hoppträningen denna veckan också eftersom jag är pank.

Inte lätt att hänga med när hon hoppar av för stort


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0