Solen skiner men jag ska städa

Fick tyvärr stryka fotograferingen idag, mamma bad mig att städa så det kommer tyvärr bli för mörkt för att fotas idag. Får ta det en annan dag helt enlkelt.
Efter jag har städat ska jag till stallet och rida. Blir i manegen om jag hinner innan ridskolan börjar, annars kör vi på manegen.
 
Efter stallet drar jag och Johan till gymmet, en hårt benpass får det bli idag. Vill ha träningsvärk imorgon!
På tal om morgondagen, då är det ännu ett besök hos Ordontlogen. Vet inte vad jag ska göra denna gången. Men hoppas att det är något som inte gör lika ont som med skruvarna. Det var hemskt!
 Kan inte vintern försvinna så det kan bli lite sommar igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0