Ändrade planer

Skulle ju som sagt gå en promenad med Solvind idag. Men jag kom iväg så sent till stallet så därför fick det bli ett pass i manegen istället. Var träning när jag kom dit så fick hålla mig undan. Men kunde ändå träna en hel del på galoppen, speciellt vänster eftersom hon har svårt för det.

När träningen var slut kunde jag använda de bommar som var framme. Bra att passa på när det redan finns där. Hon brukar alltid dra iväg lite efter bommar så idag kunde jag verkligen träna på att hon skulle lugna ner sig efter bommarna. Gjorde därför en halt varje gång som hon drog på. Solvind tyckte det var jobbigt att behöva stanna varje gång så tillslut gick det jätte bra.

Nöjd med dagens pass och glad att jag red i manegen istället eftersom det gick så himla bra!

En styck Solvind för ca 6 år sedan 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0