Tacka era hästar!

Jag tror att vi tar våra hästar förgivet, tänk hur mycket de gör för oss. De hoppar hinder, går i form som inte är en normal sak för dom. Men ändå ställer de upp så otroligt mycket för oss, de är stor djur som kan döda oss om de velat. Jag vet själv att jag borde tackat Solvind mer för vad hon gör för mig. Hon finns där när jag behöver någon att prata med, hon svarar inte men det känns som att de lyssnar och förstår. Jag älskar henne för det! Hon är en svår häst och vi vill inte alltid samma saker, men hon är en sådan underbar individ. Hade inte velat byta ut henne mot någon annan häst.
 
Jag har gett mig själv och henne ett löfte, och det är att hon ska vara min tills hennes sista andetag. Ska aldrig sälja henne, inte ens om jag hade fått leva på gatan för att behålla henne. Denna hästen är så härlig att vara med och det är en ära att få äga henne. Min helt egna Solvind!
 
Kom ihåg att tacka era hästar för vad de gör för er. Tacka de för att de ställer upp och för att de finns där för er när ni behöver kärlek!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0