Nervös

Imorgon ska jag till Ordontologen och börja en behandling. Jag ska dra ut två tänder och få tandställning. Det har jag gått runt och oroat mig för en lång tid. 
Tänker mest på smärtan, sen känns det väldigt jobbigt att få räls när man är 19. Hade hellre velat ha det när jag var yngre om jag hade fått välja.

Hoppas på att kunna sova. Sedan är jag också orolig inför beskedet på Tisdag. Är det en fraktur kommer jag ha gips i 6-8 veckor. Inget stall eller jobb under den tiden. Håller tummarna att det är något annat.

Kommer sakna att kunna le med tänderna


Kommentarer
Åsa

Tandställning är jobbigt första dagarna och när den har blivit spänd. Le och va stolt över din räls! Ska du ha i både käkarna? Lycka till!

2015-10-05 @ 13:15:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0