Misstagen är lärorika

Det är snart 1 år sedan jag ramlade av Solvind och fick hjärnskakning. Just när jag ramlade av hade jag ingen huvudvärk, blödde från handen men annars mådde jag bra. Fortsatte att rida, gymma och allt som jag gjort innan. Jag fick kraftiga problem med synen, balansen och även hörseln.

Vissa saker sitter fortfarande kvar pga min envishet. Om jag hade tagit det lugnt direkt hade jag mått bättre. Därför tänker jag ta det lugnare och lyssna på läkaren denna gången. Om jag nu får rehab för tummen kommer jag sköta det. Tummen är ju en kroppsdel som man använder nästan hela tiden. Vill inte ha problem som sitter kvar lika länge som hjärnskakningen. 

Misstagen i ens liv är mer lärorika än vad man tror.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0