Högt och lågt

Jag vet inte vad som var fel på Solvind idag. Hon var överallt och ingenstans, var nära att tappa henne flera gånger. När hon väl hade lugnat ner sig blev hon fin igen, hade longergjorden även idag. Hon reser ryggen riktigt fint när hon väl ger med sig och vill jobba. Önskar bara att hon slutade med att leka Formel-1 i början av varje longering.
 
Tror hon börjar bli riktigt uttråkad hon också, hon börjar tjura ihop lite och beter sig som en snorunge. Men jag förstår henne, jag tycker också det är tråkigt att bara longera hela tiden. Men har tjatat på mamma att jag kanske kan börja skritta uppsuttet någon dag i veckan. Kanske lite lurigt om jag ramlar av igen, men tror hon är lugn. Får se hur det blir i helgen!
 
Imorgon ska Nina komma och rida Solvind så håller tummarna att hon sköter sig nu när hon inte blivit riden på några dagar.
 Sköldpadda?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0