Disney är endast för barn

Jag älskar Disney, hela min barndom bestod av Disney. Föredrar dock dom äldre filmerna från Disney. Lejonkungen, Pocahontas, Djungelboken, Micke & Molle osv. Kollar fortfarande på Disney. 
Väljer oftast en utav Disneys filmer framför en action-rulle eller en komedi. Tror Johan är lite trött på att jag alltid vill kolla på barnfilmer från vår barndom än en morden film.
 
Har hört från många att de tycker Disney är lite töntigt eftersom det är "barnfilmer" men jag vill hellre klassa dom som familjefilmer, de passar för alla åldrar. Jag skiter fullständigt om folk tycker jag är konstig för att jag föredrar Disney framför andra filmer. Har alltid älskat och kommer alltid fortsätta älska Disney. 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0