Vill inte bli sjuk!

Vaknade upp mer världens halsont, känns som jag svalt en låda med spik. Har inte varken tid eller lust att bli sjuk just nu. 
 
Tänkte rida ut på Solvind idag men har ingen kraft över till att göra det, hon får tyvärr vila idag.
Kommer istället spendera resten av dagen framför datorn för att få klart lite arbeten, eller så länge jag orkar iallafall. 
 
I helgen händer lite roliga saker. På Fredag ska jag och Johan ner till Kungsbacka för att fira en kompis som fyller 20. Kommer troligtvis inte stanna jätte länge och inte dricka så mycket. För på Lördag ska vi ner till Ullared med några kompisar, den dagen kommer jag troligtvis göra slut på alla mina pengar. 
Efter vi har kommit hem från Ullared ska jag slänga upp Johan och Kalle på stackars Solvind. 
Ni vet hur vissa killar är, tror att det är en barnlek att rida. Det ska Kalle få äta upp, Johan ska bara rida för moraliskt stöd. Han har ju ridit Solvind innan så han vet hur hon kan vara, min lilla diva!
 
Får jag tillåtelse kommer jag filma och sedan slänga upp på bloggen, men är tveksam att jag får deras medtycke!
Hon är allt bra fin min älskade Solvind
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0