Utvecklingen går framåt!

Som sagt blev det bus i paddocken och löslongering för Solvind's del idag. Hon skötte sig bra som vanligt, idag var hon väldigt pigg. Hon bjöd på några bockserier och konstiga läten.

Det har blivit en stor förändring på bara några månader med löslongeringen. Hon kommer nästan direkt när jag visslar eller säger hennes namn. Sen så håller hon sig i en nästan perfekt cirkel runt mig med lagom avstånd. Är så stolt över henne!

Som jag berättat innan ska Johan och en killkompis rida Solvind imorgon. De ska rida i alla gångarter plus att de ska klarar av att rida lätt med korta tyglar och hälarna nertrampade. Kommer bli en rolig föreställning kan jag lova.
Får jag tillstånd kommer jag slänga upp en film, men vi får se hur det blir med det!




Kommentarer
Anonym

Varför rider du så sällan? :)

Svar: Pågrund av att vi är i en svacka just nu. Så det känns bättre att jobba från marken😊
Emma

2015-05-08 @ 22:03:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0