Skulle vilja varna er

Jag beställde en bikini från en sida som heter Bikinidream.se. Det skulle ta 2-3 arbetsdagar, men jag fick den inte. Läste då runt på internet om dom, läste då att de har lurat flera personer. Mejlade då till dom, spamade kanske är ett bättre ord. Fick tillslut svar att de inte hade några hemma och de skulle få in om några veckor. Sa då att jag ville ha pengarna tillbaka och struntade därför i att vänta på att de skulle få in.
 
Fick tjata otroligt mycket på dom att jag skulle ha tillbaka pengarna. Hotade även med en polisanmälan, kanske inte rätt beteende från min sida men jag blev förbannad. Har nu fått mina pengar, men vill ändå varna er från att beställa från denna sida då de verkar galet veliga och oseriösa. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0