Pigg och glad

Blev ingen bakning för mig idag då jag inte hade alla saker hemma. Tar det i veckan istället.

Men ridning blev det allt, då det inte hade torkat upp riktigt i paddocken fick det bli en uteritt innan middagen. Som vanligt blev hon super stressad när vi red förbi grannen då deras hundar hetsar vid staketet. 

Red till galoppbackarna och sedan in i skogen, tyvärr blev hon jätte stressad när vi kom ut på vägen igen. Antar att det var pågrund av blåsten, hon var jätte dragig idag. Kändes som jag inte gjorde något annat än att gör förhållningar.

När vi kommer hem imorgon ska jag försöka orka med ett pass i paddocken. Mycket övergångar, blir säkert ett väldigt kort då vi är hemma sent imorgon.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0