Halvsovning genom resten av skolan

Suttit hela dagen framför datorn och skrivit på uppsatsen, haft problem med internet större delen av dagen så har varit tvungen att skriva i omgångar. Men nu är den äntligen färdig, mitt absolut sista arbete i skolan är klart. Nu är det bara massa "lallarunt dagar" kvar i skolan. Knappt några lektioner alls kvar.
 
Tänk att snart mina 13 år i skolan är över och jag hoppas att jag aldrig någonsin ska behöva plugga i skolan igen. Nu blir det direkt ut i vuxenlivet och förhoppnings jobb nästan direkt iallafall, inte hittat något än men jag jobbar på det. Kommer sakna alla kompisar, men tur att nästan alla komma hålla sig kvar i Göteborg så att man kan träffas.
 
I kväll blir det ridning med Issa, blir troligtvis en tur runt tyrsjön. Myspys!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0