Gott och blandat

Shit, har helt glömt av att blogga idag. Så blir ett "vad jag gjort idag/dagens ridpass inlägg".
Degade i soffan fram till typ 2 då jag och Johan drog till gymmet.

Efter det gick jag ut i stallet, tanken var ett pass med lite studs. Men tog säkert 20 min att få in henne från hagen, så när jag väl fick tag på henne hade jag inte lust för 5 öre. 
Longerade därför en stund och sedan fick hon springa lös. 

Ibland vet jag inte riktigt vad som pågår i hennes huvud, önskar jag kunde läsa hennes tankar ibland.
Iallafall så skötte hon sig bra i paddocken.

Ska regna hela dagen imorgon men jag får väl ta tjuren vid hornen och rida ett pass i paddocken ändå.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0