Funderingar

Såg nu på klubbens hemsida att det snart är Klubbmästerskap, är verkligen sugen på att ställa upp. Kan dock inte bestämma mig för vilka höjder. Kommer oavsett hoppa 2 rundor då en döms för klubbmästerskapet. Eftersom vi inte tävlat på ett tag känns det orättvist mot Solvind att hoppa 80-90, men ändå vet jag att hon kan och att hon inte hoppar riktigt när det är för "lågt". Eftersom jag själv fortfarande är hopprädd vill jag inte hoppa för högt, men samtidigt vet jag med mig att någon gång måste jag se faran i vitögat och hoppa 90 på tävling fastän jag inte vågar. 
Får klura på detta, måste även skaffa skjuts dit men det kan ju inte vara så svårt.
 
Inför klubbmästerskapet måste jag iallafall hoppa lite hemma då det är på Söndag, ska ställa upp en liten bana i veckan på 80-90. Tror egentligen det kommer gå som en dans, men typiskt mig att stressa upp mig för ingenting. 
 Detta ligger på ca 80 cm och det tar hon som ingenting, jag vet att hon hoppar oavsett vilken höjd jag väljer att hoppa henne med. Hade egentligen bara kunnat sitta och låta henne göra jobbet, men det känns ju inte super kul. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0