Förberedelser

Idag är det grått och tråkigt i Göteborg igen, nu är det hög tid för sommaren att komma. 
 
Planerna idag är att förbereda inför loppisen imorgon, bilen ska packas och priser ska sättas på sakerna som ska säljas. Det är en stor loppis i hela Majorna imorgon och jag ska dit med mamma och Carina. Hoppas på att få sälja av massa skit som har liggandes. Beroende när vi kommer hem imorgon får jag se vad jag ska göra med Solvind.
 
Hade ju tänkt rida i paddocken idag men det är som en pool där nere så får nog bli en uteritt istället, hoppas på att det är lättare att få in henne idag. Håller tummarna på det!
Innan ridningen ska jag nog baka lite!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0