Fångad av en stormvind, eller en Solvind?

Man skulle nästan kunna säga att det var storm ute idag. Var på gränsen att både jag och Solvind blåste bort.

Det blev bus i paddocken idag, som vanligt typ. Jag vet inte vad det var med henne idag, okoncentrerad och hoppade till för allt. Hade säkert med blåsten att göra. Vid vissa tillfällen såg det nästan ut som att hon haltade på höger bak när hon travade. Men när hon skrittade eller galopperade var det som bortblåst. 

Både klämde och kände överallt men hon visade varken smärta, det var varken varmt eller svullet heller. Vet inte vad det kan bero på.
Imorgon rider jag i paddocken och på grusvägen för att känna om jag märker någon hälta. Jag tycker det är lättare att upptäcka något sånt när man rider än om man står brevid och tittar.

Hoppas på det bästa, vill verkligen komma igång och hoppa riktigt igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0