Dags att pusta ut

Blev ingen ridning idag då det spöregnade och var en sjö i paddocken. Men myste länge med henne i stallet, stod och borstade i flera timmar och bara va. Skönt med kvalitetstid med sin häst.
Då det började skymma när jag var i stallet hann jag inte se om det var någon skillnad med hennes ben idag. Men när jag hade henne på en liten volt på gården såg det normalt ut. Får ta en närmare titt imorgon när jag rider.
 
Imorgon är jag ledig och då är det gymmet som gäller, förhoppningsvis har det torkat upp tillräckligt i paddocken. Om inte så får det bli en uteritt.
 
Det är verkligen så skönt att gymnasiearbetet är över, har haft ont i magen inför det i flera månader. Men klarade det galant sa min lärare, man kunde bara få antingen F eller E så det kändes skönt att inte ha press på att försöka få högt betyg.
Stressade igenom dagen för att jag trodde att tiden skulle vara för knapp, men var färdig nästan 2 timmar innan deadline. Stolt över mig själv att jag klarade mig igenom denna dagen med alla fingrar och ben i behåll.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0