Dagens resultat

Väldigt nöjd över dagen. 
Kom dit ganska tidigt, såg på plats att det inte var 18 starter som det stod på TDB. Så fick vänta ganska länge men hon skötte sig exemplariskt.

En av rundorna skulle bedömas och då valde jag 80 för att vara på den säkra sidan då vi hoppat den höjden mest. Men väl på banan var hon så satans pigg, var inte alls nöjd med den rundan. Självklart bedömdes då den.

Sedan på 90 gick det väldigt mycket bättre, men shit vad högt det kändes. Kunde lika gärna varit 1,10! Tänkte först banga och säga att jag inte ville hoppa, men tog mig samman och hoppade. Den rundan är jag väldigt nöjd med, stack några gånger och några hopp var onödigt stora. Men överlag tyckte jag det gick bra.

Dagen slutade med att jag blev 2:a i Klubbmästerskapen. Hade jag valt 90 som skulle bedömas skulle jag säkert komma 1:a, surt då jag bara var 1 poäng bakom vinnaren. 
Men att komma 2:a är inte illa pinkat!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0