Two more to go

Äntligen gjort klart en uppgift i Naturkunskapen som ska vara inlämnad imorgon. Dock har jag en uppgift som skulle in för flera månader. Woops! Men måste även plugga inför provet om Ekologi som vi ska ha på måndag. Men dags att ta en paus från allt det där just nu! Jag har tid för det det senare, eller?
Blev även klar med den långa uppsatsen om första världskriget igår, finally! Blev nästan 5 hela sidor, lite stolt över mig själv måste jag medge. Tycker själv att den blev ganska bra, brukar inte bli nöjd med skolarbete men nu blev jag verkligen det. Dock nästan 2 veckor sen, men hey! bättre sent än aldrig.
 
Idag fyller pappa år och det ska vi såklart fira med 3-rättersmiddag här hemma, myspys! 
Vet inte vad för mat det blir, vet bara att efterrätten består av Pannacotta!
 
Imorgon är det äntligen fredag, helgen kommer bestå av två födelsedagsfikor och en massa plugg inför provet. Blä! Men om jag vill gå ut med betyg måste jag ta mig i kragen och satsa den sista tiden i skolan nu!
 
På måndag är det förhoppninsvis det sista besöket på Ale för Solvinds del då hon kanske får på sig en sko så att vi kan starta igång oss nu. Men vill ändå inte hoppas på allt för mycket. Märkte ju hur det gick förra gången...
 
Nu ska jag smyga mig ut i stallet utan att mamma märker så att jag slipper hjälpa till med maten. 
Jag är en hemsk dotter, I know!
 


Kommentarer
linn

Kolla gärna in mitt senaste inlägg '' att göra slut med en vän'' kram :)

2015-03-19 @ 17:48:22
URL: http://linnsees.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0