Tröttnat

Sedan några månader tillbaka har jag kommit på mig själv med att jag börjat tröttna på yrket, och då är jag inte ens färdigutbildad. Tror helt ärligt att jag inte kommer kunna hålla på med detta resten av mitt liv. Visst, det är roligt vissa dagar men det är verkligen samma dag in och dag ut. Så blir det med alla yrken, men ändå är jag inte helt säker på att jag vill göra detta tills jag blir pensionär.
 
Självklart kan det vara så att jag är skoltrött, fullt förståligt när man gått i skolan sedan man var 6-7. 
Men jag tror även det kan bero på att jag inte varit på en praktiplats där jag verkligen trivs till 100% procent. Nästa vecka kommer jag ut på praktik och då hoppas jag på att få mer motivation och komma på bättre tankar.
 
Kan ju inte låta bli att känna som jag kastat bort 3 år av mitt liv om jag inte kommer jobba som detta. 
Vad ska jag då göra? Jag har ju ingen annan utbildning. Klurigt!
Kommer iallafall gå klart skolan så får jag se vad som händer efter den 4 Juni.
Varför hoppa av skolan när det är 83 dagar kvar till studenten liksom?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0