Nöjd och glad

God Morgon

Vaknade tidigt idag igen, men för mig gör det inte så mycket när jag kan ligga och dra mig brevid världens bästa kille!

Idag ska vi åka hem till Göteborg igen, ska bli skönt att komma hem och få träffa Solvind. Eftersom jag inte vet när vi kommer hem blir det att fixa stallet och så får jag se om det finns tid för en promenad.

Känns super kul att äntligen ha gjort de 3 tatueringarna jag velat göra så länge. Har hunnit med 3 tatuering på lite mer än 2 månader, galet!
Jag har ju massor av idéer på tatueringar, men dom får vänta lite.
Det kanske inte ens blir detta året, vad vet jag? Eller så kan jag bli sugen att göra någon i höst
Jag är super nöjd över mina gaddningar! Kröli på Gothia Ink har gjort Yellow Submarine
Lina på Linas tattoo har gjort oxen och texten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0