Gammal tant eller bara bra musiksmak?

Som många av er säkert vet älskar jag Beatles och alla medlemmar i bandet. Även John och George som inte finns med oss R.I.P

För någon månad sedan kom Paul ut med en ny singel med Rihanna och Kanye West. Sorry men den är för jävlig! Hade hoppats att Paul sjöng men han spelar gitarr bara. 
Kollade på Wikipedia för att läsa lite om den, såg då att de var 9 pers som skrev den låten. Behövs det verkligen 9 personer till det? Inte undra på att den låter som den gör. 

Många nya låtar nu är skrivna av ganska många personer, förr var det kanske 1 eller 2.  Jag tror att låtarna där de är många som skriver blir inte lika bra som dom med kanske 1 som skriver den. Därför att då ska alla "samsas" och då får de inte samma resultat.

Som jag alltid säger, det var bättre förr!


Ni som hört dessa låtar vet ju skillnaden. Jag tycker veklingen att Bohemian Rhapsody är sååå mycket bättre än de andra två.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0