Fruktansvärt deprimerad

Hej folket!

Kom på att jag inte bloggat idag, men har verkligen inte haft lust.
Måste erkänna att jag är fruktansvärt deprimerad just nu, verkligen hela tiden. Men gick till skolan ändå för att få vara hemifrån lite och tänka på annat. Det var verkligen jobbigt!

Anledningen till att jag är nedstämd är ju såklart pågrund av allt med Solvjnd. Vaknar mitt i natten i panik och bara gråter för är rädd att förlora henne. Kunde inte sova inatt så gick ut i stallet och sov bredvid Solvind. Sov mycket bättre där än i min egna säng. 

Ber till gudarna att allt blir bra snart. Det är kämpigt att se sin finaste ägodel och vän må såhär




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0