Stort och svårt beslut

Som de flesta av er vet har jag precis tagit studenten och är just nu arbetslös. 
Ska på arbetsintervju på ett bageri i Furulund på Onsdag, men idag fick jag även ett samtal från en som jobbar på lägret i Skåne. De undrade om jag kunde jobba som ungdomsledare veckorna 26,27 och 29. Det hade varit jätte kul och lärorikt. Inte jätte bra betalt men det är ändå pengar, då jag inte vet hur det blir med jobbet på bageriet ännu vet jag inte hur det blir.
 
Om jag inte får jobbet på bageriet och väljer att åka ner till Skåne på jobb kommer det samtidgt vara kul, men problemet är Solvind. Att vara borta från henne i 3 veckor, ingen som rider henne eller kollar över henne. Det gör ont i hjärtat. Såå svårt beslut, på Onsdag kommer jag förhoppningsvis kunna veta mer och bli lite klokare på situationen. Vill så mycket men jag kan tyvärr inte dela på mig!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0