Handling väger tyngre än ord

Hur många av er har hört orden "jag älskar dig" eller "jag lovar" men sedan bli huggen i ryggen? 
Att säga något sådant är väldigt lätt, men att bevisa det är svårare om man inte menar det.
Lova dig själv en sak, säg inget du inte kan bevisa.

Jag vet inte hur många gånger jag fått höra just dom orden av vänner och andra människor. Man berättar något och litar på den personen, men sedan sprids det som en löpeld. Jag spyr på sådana människor.

Men när ens soulmate säger jag älskar dig och visar det till 210%, då blir dit liv komplett. Visa dom du säger jag älskar dig att du verkligen gör det, annars blir det bara tomma och ihåliga ord.

Sånt som gör dig olycklig borde inte finnas i ditt liv!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0