Svalt och skönt

Står just nu och väntar på att Solvind ska äta upp. Hon har fått för sig det senaste att jag måste stå bredvid henne medans hon äter annars vägrar hon att äta alls. Mamma-sjuk!

Löslongeringen då, varit stekande hett hela dagen så väntade tills såhär dags. Det var fortfarande väldigt varmt men betydligt svalare än mitt på dagen. Hon skötte sig bra men man märkte på henne att hon var väldigt trött och utmattad så höll inte på länge alls. 

Vet inte riktigt hur jag ska förklara Solvind idag, så fruktansvärt mamma-sjuk. Hon skulle i princip vara precis där jag stod, såfort jag visslade vid inkallning kom hon som ett skott. Helt sinnes, vet inte riktigt vad som hänt med henne.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0