Snart färdigt

Full rulle sedan jag vaknade efter en powernap vid 4, har nästan packat färdigt allt inför resan. Har drömt mardrömmar att glömma biljetterna för konserten men nu är dom nerpackade i tryckt förvar.
Har även gjort ett plakat, ett stort som dock inte får plats i resväskan!
 
Ska nu sätta mig och skriva några tidinställda inlägg inför dagarna som jag är borta så att inte bloggen är helt död. Lär bli några mobilinlägg men kommer inte direkt prioritera det då vi har andra saker att göra. Stallet ska även fixas idag, skulle gjort det mycket tidigare men så är det ibland. Tror det blir löslongering idag och uteritt imorgon beroende på hur mycket tid jag har innan vi ska åka.
 Alla har vi varit små


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0