Magen vrålar efter mat

Har lite dötid idag igen då min grupp red kl 9, men boxen är mockad och allt är färdigt i stallet tills hon ska in senare ikväll. Men kl 16 rider jag mitt andra pass och då blir det lösgörande dressyrarbete, blä!
Efter det ridpasset kommer jag att släppa ut henne igen så att hon får vara ute så mycket som det bara går då det är så hon är van vid när vi är hemma.

Ikväll när alla har ridit tror jag det var en metalcoach som skulle komma hit och ha någon typ av föreläsning, det ska verkligen bli intressant.

Nu vrålar min mage efter mat och om 5 minuter så är det dags för lunch!

Har bara 4 bilder på Solvind på Johans surfplatta så måste nog blogga lite från mobilen också för att det ska bli lite variation på bilderna.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0