Kaosveckan

God Morgon, eller god natt?

Klockan har ringt men inte väckt mig då jag varit vaken hela natten. Har inte fått en enda blund, fy!

Denna veckan kommer vara kaos, so much to do! På Onsdag åker vi till Stockholm, innan dess måste jag packa, göra plakat till konserten och töja ut konserttröjan som är för trång. Sent på fredagkväll kommer vi hem, alltså kommer Solvind stå i 3 dagar denna veckan och hinner inte med något gym heller. Så nu gäller det att få henne trött på mån och tis, kanske att jag hinner göra något med henne tidigt på Onsdag innan tåget. Får se hur det blir med det.

Men nu är det dags att gå upp för att käka frukost, eller är det nattamat?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0