Inte bara jag som är trött!

Började med löslongering men hon var så sjukt seg och ofokuserad så jag bytte till longering med linan istället. Då gick det mycket bättre men hon var ändå väldigt seg, hon var inte alls på humör idag. Sovit dåligt kanske?

När jag longerade henne funkade röstkommandon jätte bra, även inkallning. Undrar varför hon inte lyssnar på dom vid löslongering, hon är knepig den där Solvind!
Men även fast hon var väldigt trött idag så skötte hon sig bra. Efter vi var klara tränade vi på inkallning från håll. Alltså att jag står på andra sidan av paddocken så ska hon komma när jag kallade på henne, skötte det kanon!

Snart är det dags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0