Inte alla indianer hemma

Solvind har blivit väldigt ouppfostrad det senaste. Hon kommer inte vid inkallning i paddocken, hon går på mig och idag försökt hon sticka från mig när jag skulle leda in henne i stallet. Hon är knepig den där hästen, ibland tror jag inte att hon har alla indianer hemma.

Då det gick så dåligt när jag Löslongerade henne i Tisdags ville jag försöka igen. Men det gick dåligt idag också, hon ville inte lyssna alls. Ändrade planen och longerade istället, gick bättre men hon ville inte lyssna på inkallningarna. Frustrerande när jag vet att hon kan!

Imorgon tror jag det blir ett pass i paddocken, beroende på väder och hur trött jag är efter jobbet!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0