Håll ut några dagar till

God Morgon!

Jobbdag 2 av 4 denna veckan, bara att hålla ut! På Fredag och Lördag är jag ledig och då ska jag faktiskt sova ut, det är verkligen svårt att vänja sig att vakna såhär tidigt!

Idag blir det stallet som vanligt efter jobbet, ska nog försöka packa lite av mina saker idag eller imorgon. Mycket som ska med, men också mycket onödigt man vill ta med sig som man får prioritera bort.

Har faktiskt ett litet dilemma, eftersom jag är borta en hel vecka i Skåne där inte täckningen är den bästa så vet jag inte hur det blir med bloggningen. Antingen får jag göra massa tidinställda eller så får bloggen helt enkelt vara tom den veckan. Beror lite på hur bra täckningen är på Johans surfplatta som jag ska låna med mig!

Denna väskan skulle jag behöva ha med mig till lägret för att få plats med allt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0