Förberedelser

Har verkligen packat hela dagen, hur mycket saker som helst som ska med. Både vanliga kläder och ridkläder. Tur att jag har rullväska så att jag slipper bära den tunga väsken som säkert väger mer än mig vid detta laget.
 
Sitter just nu och ska skriva lite tidinställda inlägg som poppar upp här under nästa vecka, mest om Solvind men ska försöka komma på annat också. Annars får det bara bli livebloggning från Skåne. 
Då jag rider två pass om dagen kommer jag nog skriva ett långt inlägg per dag då jag skriver om båda passen. Får fundera på det!
 
Har faktiskt en rolig nyhet, en av ungdomsledarna på lägret har gett mig ett hedersuppdrag under vecka 31. Jag ska skriva på deras blogg för att folk ska få se lägret från en elevs perspektiv. Kommer alltså skriva på min blogg och den andra bloggen under den veckan, blir mycket men kommer bli roligt ändå. Behöver ju liksom inte skriva så långa inlägg där som jag gör här. Men tycker att ni ska kolla in den!
KLICKA HÄR
 
Nu ska jag fortsätta skriva tidsinställda och efter det är det dags att ta hand om min knubbval som står i hagen.
 Det gör bra ont i hjärtat när jag tänker på min älskade Zelda. RIP <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0