Desperat

Har helt glömt av bloggen idag, haft massor av annat i huvudet. Har handlat krubba, glansspray och gummistövlar inför lägret som endast är om 8 dagar. Het sinnes, som jag har längtat!

Solvind fick stå idag då jag var hemma relativt sent. Tar nya tag imorgon efter jobbet eftersom jag slutar vid 9-10, beroende när jag är klar.

Såg ett klipp idag på en tjej som red med en trasig ridhjälm och som sedan ramlade av med den. Det gjorde verkligen ont i hjärtat när jag såg den video, skadorna var inte att leka med. Så just nu är jag lite desperat efter min nya ridhjälm, tänk att jag ridit med en trasig hjälm sedan i November då jag fick hjärnskakning. Damn!

Ändå rätt snygg i hullet med tanke på att hon går på bete!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0