Blåsor överallt

Red i paddocken ändå, kände att det var dags för det. Men skulle egentligen lyssnat på den lata delen av mig och ridit ut istället. Ingenting gick bra med dagens ridpass, möjligtvis när hon skrittades av på lång tygel.

Res dressyr med fokus på övergångar och lösgjordhet, hon drog ifrån mig hela tiden och var stel som en pinne. Hon ville inte sammarbeta ett skit, stretade emot hela tiden. Smart som jag var red jag utan handskar så har hur mycket blåsor som helst på händerna.

Nä, jag och Solvind klickar inte alls på dressyren. Lägret kunde inte komma mer lägligt nu, stenhård träning och mycket hjälp av tränare är vad vi behöver!




Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Så härlig bild :D

2015-07-15 @ 22:02:30
URL: http://blogofphoto.weblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0