Blåsigt... Igen!

Idag var det verkligen storm ute kan jag lova. Helt kaos, vid 10 när jag egentligen skulle bege mig ut i stallet regnade det så mycket att man inte ens kunde se ut genom fönstret. Så jag följde med mamma till Ikea och så passade jag på att åka till Hööks. Köpte ett par ridbyxor på rean och sedan lite annat nödvändigt.

Solvind då, henne blev det longering för vid 6 tiden. Men då hade jag redan  packat in allt i sadelskåpet som stod i  pappas bil. Därför fick det bli longering med grimmskaftet i ca 15 min, mest för att bli av med hennes energi. Hon var pigg och blev rädd för allt och alla, typiskt Solvind när det blåser.

Imorgon ringer klockan halv 7, ligger och drar mig en stund och sedan är det fullgång att fixa ordning Solvind för det långa resan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0