Barbacka

Fick bli en mysig tur till slutet av vägen och tillbaka, både jag och Solvind var helt utpumpade. Galet!
Fick sällskap av Johan på cykel, mysigt med lite sällskap som omväxling.

Red faktiskt barbacka idag för första gången på jätte länge. Det var så mysigt och Solvind skötte sig helt problemfritt. Vi tog tillochmed en galopp i en utav backarna, sedan blev  det en hel del trav också. Tackar gudarna för Solvinds underbart mjuka gångarter.
Dom senaste gångerna som jag har ridit barbacka har jag kännt mig för lång för Solvind. Sjukt för jag vet att jag inte är för lång, något konstigt som jag har fått för mig.

Dom finaste jag vet


Vad är det för töntigt jag fått för mig egentligen?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0