10 Random Facts Om Solvind

1. Solvind är fruktansvärt mammig av sig, hon ska alltid vara nära mig. Gärna precis där jag står, tror hon var en knähund i sitt tidigare liv.
 
2. Hon blir väldigt lätt avundsjuk om jag står och gosar med en annan häst eller om jag går till en annan häst innan jag börjar klappa henne.
 
3.  Hon hoppar allt man styr på oavsett om man kommer helt tokigt mot ett hinder.
 
4. Hon har ingen problem att vara själv om hon är den som går, men om dom andra hästarna går ifrån henne får hon typ panik.
 
5. Hon har kraftiga humörsvägningar, stofasoner!
 
6. Hon åker endast brett i transport då hon blir helt knäpp om hon åker smalt.
 
7. Oftast när vi går förbi en barnvagn kan hon hugga mot den för ingen anledning. 
 
8. Hon tycker inte om när man tittar på henne medan hon bajsar eller kissar.
 
9. Varje gång hon ska löslongera rular hon sig alltid, gör hon inte det kan hon inte koncetrera sig.
 
10. Hon tycker inte om små ponnys eller prickiga hästar. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0