Vatten, stan är full av vatten

God Morgon, eller är det God Middag nu?
 
Dagen började med lite kaos. Gick upp vid halv 7 för att åka till skolan då jag började 8.
Får då reda på att det var översvämmning i skolans källare så alla dagens lektioner och kanske morgondagens är inställda. Det fick vi reda när vi redan kommit till skolan. Segt, bara att åka hem igen!
 
Så nu sitter jag här hemma och gottar mig medan jag vet att de flesta människor är i skolan eller på jobbet. Men snart dags att dra mig ut i blåsten och regnet för att ta hand om Solvind. Det är inte alltid så kul att ha häst när det är sånt skit väder som det är idag. Önskar verkligen ibland att jag hade en manege.
 
Mycket vatten i paddocken idag igen, får väl försöka överleva med det eller så får det bli en sväng ute på vägen. Igen... Börjar nästan tröttna på att bara rida ut. Har ridit alla väger säkert tusen gånger snart.
Jaja, våren närmar sig förhoppningsvis!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0