Orolig?

Idag fick Solvind springa och busa av sig i paddocken. 
 
Glömt av hur fin hon är när hon väl vill sammarbeta. Usch, det känns som jag bara klagat på henne det senaste. Tycker synd om Solvind, hon vet inte vart hon ska göra av all energi så hon börjar bråka istället.
Nu när det ska vara plusgrader ett tag ska jag verkligen försöka arbeta med henne varje dag.
 
Hon skötte sig jätte fint i paddocken men sedan när jag tog in henne i stallet blev hon jätte orolig och kunde inte stå still. Förstår inte varför hon är så orolig. Men det kanske också har att göra med att hon har mycket energi och är uttråkad, för hon har aldrig varit så innan. 
 
Hållet tummarna på att det blir bättre när jag kan arbeta mer med henne

Min lilla älg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0