Nytt och fräscht

Nu när jag börjat blogga igen vill jag ha en ny design till bloggen. Men problemet med att jag inte har några nya bilder finns ju kvar, tyvärr.
Nu när det är vinter kanske jag ska ha en vinterdesign egentligen, men det ser inte speciellt vintrigt ute för tillfället. Vilket inte gör mig så mycket.
 
De som är super duktiga på designer och vill ju ha betalt för deras arbete, vilket är fullt förståligt.
Sett massor med fina designer som folk har på sina bloggar. Problemet är att jag vill ha en design som man får en wow effekt av. Men min fantasi är inte bra för 5 öre. Vilka bilder ska man ha? Ska man ha ett tema eller ska man bara köra?
 
Svårt detta. Får väl kanske avvakta tills våren och sommaren kommer då jag kan ta hit någon som kan fota fina foton i morgondimman och fina bilder ifrån lägret.
 
Finns det ingen knapp man kan trycka på så att det blir sommar precis nnu?!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0