Lägger ner stridsyxan idag

Tanken var ju att jag skulle rida Solvind idag innan skolan men det regnade och blåste en hel del och jag vet hur Solvind blir i det vädret. Idag hade jag verkligen ingen lust att bråka med henne. 
Om det blir så att jag slutar mycket tidigare kanske jag slänger på sadeln och skrittar ut en bit ikväll ifall vädret blir bättre.
 
Jag byter om till mina stallkläder i källaren för att inte skita ner så mycket inne i huset. När man ska gå till källardörren så ser hästarna en från hagen. Jag ropade hejdå till Solvind som jag brukar och då gnäggade hon tillbaka. Blev helt varm i kroppen, det kan jag leva länge på!
 
 Pluttisen
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0