Jag vill till skolan

God Morgon

Gick ut i stallet vid 8 för att släppa ut hästarna och fixa för Solvind.
Satte mig sedan för att äta frukost, då får vi ett meddelande från skolan att lektionen är inställd. Blev faktiskt besviken, hade sett fram emot dagens Chokladlektion. Ville färdigställa mina geléhallon och börja på fudgen.

Men iallafall, idag ska jag rida Solvind. Ska försöka rida lite hårdare pass så att hon inte är så pigg på måndag när jag kan rida henne igen. Paddocken är frusen så blir att rida på åkern och skritta ut en stund med mamma som sällskap. Förhoppningvis kanske jag kan dra mig iväg till gymmet eftersom jag bara varit där en gång denna veckan.

Ha en bra dag i vintervädret!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0