Jag vann, igen!

Äntligen blev Solvind trött efter dagens mortion. 
 
När jag skulle hämta henne så tog de nästan en timma innan jag fick tag på henne. Men med hjälp av Johan fick vi tag på henne.
 
Sedan red jag ut i skogen med sällskap av Johan och pappa från marken. Under skritturen var hon uppstressad som vanligt det senare. 
 
När jag kom tillbaka släppte jag henne i paddocken så hon fick springa av sig. Höll på säkert 40 min. När vi var färdiga och var uppe i stallet märkte jag att hon var riktigt trött för hon stod och nästan sov. Hoppas verkligen att det gjorde susen. 
 
Imorgon ska jag rida i paddocken, lite markarbete. Det skadar inte henne just nu. 

Saknar den gamla Solvind


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0