Full fräs i snön

Helg galet vad mycket snö de är ute just nu! Och jag tycker verkligen inte om det för 5 öre.

Men red som sagt på åkern eftersom de var det enda stället där jag kunde låta henne springa av sig. Damn va stark hon va! Kunde knappt hålla henne, de värsta var när hon drog ner huvudet och jag kände verkligen hur hon laddade för ett bocksprång.
Men hon hann aldrig få in någon spark som tur var. Annars hade jag nog flugit av.

Måste verkligen få till ett riktigt bra dreasyrpass på henne, hon är så stel och dragig i handen. Hela passet går mest ut att få upp huvudet på henne. Riktigt frustrerande, vill ta ut en tränare men är svårt när det är detta vädret. Åka iväg kan jag inte heller göra för har inga vinterdäck på kärran. Inte okej!

Men fast hon va dragig och pigg så var det ändå mysigt att galoppera på åkern i solnedgången




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0