Finaste jag har

Idag busade jag och Solvind runt i paddocken och fjantade oss. 
Hon var ganska pigg för hon sprang på med bra fart och slängde in lite bockserier. Är så roligt att titta på henne när hon gör så.

Även fast hon var pigg så var hon väldigt lyhörd. Räckte att jag visslade eller började visa med kroppsspråket att jag ville ha in henne så vände hon på en 5öring. Sådana dagar är deg så roligt att hålla på med henne.

Imorgon börjar skolan igen och då börjar jag kl 1 och slutar typ 8. Fy fan! Som tur är har vi choklad som är roligt. Ska försöka hinna både rida och fixa stallet innan skolan så hon slipper vara så pigg på fredag då hon ska klippas. Woop woop! Nakenfis.




Kommentarer
Anonym

Fin hon är💖💞

2015-01-14 @ 19:51:14
Anonym

Fin hon är💖💞

2015-01-14 @ 19:51:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0