Eller är det bara jag?

För någon dag sedan då jag red ut i en outfit som jag kände direkt inte var lämpad för ridning. Jag märkte hur dåligt jag rider när jag inte är rätt klädd.

Nu vänder jag mig till er som rider, känner ni också så att om ni inte har ridkläder på er så sitter ni dåligt eller liknande?
Jag red ju ut i mjukisbyxor med regnbyxor över och låga kängor. Den kändes hur dåligt som helst, jag mötte ju folk på vägen och man kändes sig som ett miffo eftersom jag gled runt med de där regnbyxorna.

Känner ni också så eller är det bara jag?

Förr red jag alltid med bara ridskor men sen när jag fick ridstövlar kan jag inte rida med låga skor om jag det inte är så att jag rider barbacka.
Damn, vilka i-landproblem jag har...
Herregud så det såg ut. Bild från 2011


Kommentarer
Lisa Fager

Rider hela vintern i mjukisbyxor och somrarna i shorts! Har väl tränat ordentligt så jag sitter helt okej haha! :)

2015-01-10 @ 23:53:37
URL: http://lisafager.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0