Dags att nana

Det blev ganska sent med Solvind idag. Höll inte på med henne förrän kl 8 typ. Hade insläpp och orkade inte gå ut två gånger så tog två flugor i en smäll.

Fastän både jag och Solvind var trötta och ofokuserade så gick det bra ändå. Löslongerade henne och körde lite vanlig longering också. 
Hon var inte lika duktig på röstkommando idag, men kan ju inte gå bra varje dag.

Testade även att rida i bara grimma.
Bara i skritt i typ ett varv, sedan såg jag mamma i fönstret så då fick jag hoppa av eftersom de inte tycker jag ska rida så när Solvind är som hon är.

Tagga uteritt med Nina imorgon! 
Blir nog långritt i typ 2 timmar tror jag den rundan tar.

Nattinatt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0